שכונת נאות שמיר רמלה – השכונה החדשה שיש בה הכל!

מבלי ששמנו לב, במרכז הארץ, הולכת ומתפתחת לה פנינת נדל"ן אמיתית אשר כובשת מאות תושבים מכל איזור המרכז. שכונה חדשה, שבה יש הכל מהכל – סופרים, בתי ספר, חנויות נוחות, ועוד. את הפלא הנדל"ני הזה, תוכלו למצוא בעיר רמלה, בשכונת נאות שמיר, שכונה חדשה במערב העיר שקמה אשר הולכת והופכת לאחד האיזורים המבוקשים ביותר באיזור השפלה. אז מה הופך את שכונת נאות שמיר לשכונה כל כך אטרקטיבית עבור מאות תושבים שנוהרים אליה מכל האיזור? על כך בכתבה הבאה.

רמלה נאות שמיר – כל התשובות לכל השאלות

מדובר על שכונה חדשה, שתהליך האיכלוס שלה החל בשנת 2020. השכונה, נבנתה במחשבה אחת – להעניק לתושבי השכונה את כל מה שהם זקוקים לו במקום אחד. או במילים אחרות, מדובר בשכונה הראשונה ברמלה שבה אין צורך לצאת מהשכונה בשביל ללכת לבית ספר, לסופר, למכון הכושר וכדומה.

במובן הזה, שכונת נאות שמיר נפרדת משכונות חדשות שנבנות ברחבי הארץ, אשר נבנות ללא תכנון מקדים לרווחת התושבים. רוב השכונות החדשות שנבנות כיום, סובלות ממחסור כזה או או אחר, אשר מעיק על התושבים שנאלצים לנסוע לשכונות אחרות בערים השונות על מנת להגיע לערוך קניות, להתאמן או אפילו להגיע לקופ"ח.

מה מצפה לכם בשכונת נאות שמיר רמלה?

הכל מהכל כבר אמרנו? שכונת נאות שמיר רמלה הינה שכונה שמתכוננת היטב ולפרטי פרטים. לכן, ניתן למצוא כיום בשכונה שני מיני פארקים שבהם הקטנטנים שלכם יוכלו לשחק ולהינות, וגם פארק אחד גדול שבו ניתן לערוך הצגות ואירועים בחוץ בחודשי הקיץ. בנוסף, כל השכונה מוקפת בשבילי אופניים שמתחברים לכל מקום ואיזור בשכונה, כך שתוכלו גם לשמור על הכושר וגם לערוך קניות במידת הצורך.

כמובן שזה עוד לא הכל. נכון להרגע, ישנם בשכונה שני סופרים, מספרה וחנויות אופנה. אבל בעתיד, יפתחו בשכונה חנויות מכלל תחומים – סופר נוסף, סופר פארם, מאפיות, מכוני כושר, גלידריות, מספרות נוספות, קיוסקים, ועוד ועוד. בשכונת נאות שמיר תמצאו שפע שתתקשו למצוא במקומות אחרים כשזה נוגע לשכונות חדשות.

שירותים לאזרח – הכל במקום אחד

מיותר לציין, שלא תמצאו בשכונה אך ורק שפע של חנויות לנוחיותכם. בנאות שמיר תוכלו למצוא גם שירותים שונים לאזרח והכל – במקום אחד. החל מבתי ספר חדשים שעומדים להיפתח בשכונה (לרבות בתי ספר יסודיים, חטיבה ותיכון שכבר קיים בשכונה),  ועד מעונות יום לפעוטות, בתי כנסת שקיימים ועוד יפתחו בעתיד ועוד.

מיקום מעולה במרכז הארץ

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שכונת נאות שמיר רמלה, הוא המיקום המצויין בו היא נמצאת. השכונה מחוברת לכביש 431, כביש 200 החדש וכביש 6. משמע שניתן להגיע לכל מקום במרכז הארץ  – תוך 15 דקות נסיעה (כמובן, במידה ואין פקקים).

תושבים איכותיים בשכונה איכותית

האטרקטיביות של השכונה והשפע שיש לה להציע, מושכים אל השכונה תושבים מכל רחבי האיזור – מראשון לציון, לבאר יעקב ואפילו רחובות ונס ציונה. לכן, בין אם אתם מחפשים דירות להשכרה בנאות שמיר רמלה, או דירות למכירה בשכונה החדשה, מומלץ לבצע זאת במהרה, שכן אתם עלולים למצוא את עצמיכם מפספסים את ההזדמנות לגור בשכונה מיוחדת במינה, שתספק לכם – את כל הצרכים הנדרשים.

רשימת החנויות בשכונת נאות שמיר

שופרסל דיל

סיטי מרקט 24/6

פזיתה חנות בגדים ונקודת חלוקה דואר

מספרות

חנות פירות וירקות

סופר פארם

סופר ברקת

מאפיות

פלאפל

ארטיקים וגלידות מחירי סיטונאות

פרופיט חדר כושר

נופר סטודיו כושר

פיקס הום טמבוריה

קיוסק טוטו לוטו

חנות פיצוחים ותבלינים

סטודיו קפוארה

ועוד חנויות נוספות…

© כל הזכויות שמורות למערכת סימן שאתה רמלאי/לודאי

רוצה להצטרף לכותבי התוכן שלנו? צור קשר

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ