הנה לכם משהו שהייתי רוצה – ברק פרידמן

הנה לכם משהו שהייתי רוצה שתראו לילדים שלכם, לנכדים שלכם, לכל האנשים שאתם אוהבים.

אני אראה זאת לכל הילדים בחטיבה כל שנה מעתה ועד עולם.

זה סיפור שנראה שלקוח מהאגדות, ושרואים אותו רק בסרטים,אבל הנה לכם, הוליווד גרסת המציאות זה כאן !

והמסר העיקרי : במקום לומר "בלתי אפשרי"  או " אי אפשר " תצרו "איים של אפשר" ! 


בשישי שעבר קיימנו את טקס חלוקת תעודות הבגרות המסורתי של בית הספר. מחזור ע"ב- 72 מחזורים, כמעט 10000 בוגרים, המחזור הכי טוב של בית הספר מאז היווסדו ( 95% בגרות ועוד עם שתי כיתות חנ"מ, כבוד ! מצדיע ) לאחר סיום הטקס שלח לי המחנך של א' את התמונה שאתם רואים למטה. 

בכל פעם שאני רואה מחדש את התמונה הזו אני מתמלא גאווה ויודע שרק מי שמאמין בניסים זוכה לראותם!  מרים ידיי ומסתכל מעלה לשמיים ושוב מברך : "מה רבו מעשיך אלוהים, כולם בחוכמה עשית " ומודה על הזכות להיות מנהל! חשוב לי לומר שא' הוא תלמיד מדהים ונסיך אמיתי, אבל לא מדובר בגאון יוצא דופן, אלא ב…ילד שמחליט עם העלייה לתיכון לעשות שינוי ! תהליך של שינוי מדהים ! לעלות ממקום נמוך מאוד גם בהתנהגות וגם בהישגים, לתעודת בגרות איכותית ובדרך יפה, מכבדת ומופלאה. ואין מתנות חינם, זה לא סרט, ואין אבקת קסמים שמפזרים אותה ואז הכל משתנה.

יש עבודה קשה, אמונה, נפילות, אבל בחירה לקום כל פעם מחדש ואז הניצחון. 

אני אוהב לעמת את הילדים עם 3 שאלות : האם אתה רוצה? ( זו למעשה שאלה רטורית ) 100 אחוז רוצים להיות טובים יותר!האם אתה יכול ? ( גם זו שאלה רטורית ) אני אומר לילדים, שהם בכלל לא מודעים למה וכמה הם מסוגלים וכולם יכולים ! רק שהשאלה האמיתית היא : האם ומה אתה מוכן ? האם אתה מוכן לשינוי? להקריב? להתחייב? להתמיד?
ומסתבר שכאשר  – " התלמיד מוכן, המורה מופיע " שלחתי לו' הודעה על כמה אני גאה בו ! והוא השיב : התודה שאני חייב היא לכם, שעזרתם לי לעשות שינוי שלא האמנתי בעצמי שאצליח. ובחיים לא חשבתי שאני אשיג , אין לי מילים ודרך להביע את ההערכה שלי וכמה עזר לי שהאמנתם בי ובמיוחד חגי שאני כן יכול לעשות את זה, זה מה שנתן לי את הכוח והיום אני מבין באמת את המשפט "ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו "תודה רבה רבה לכם על הכל"


אני מבקש בשם ילדי העולם, תראו את זה לכמה שיותר ילדים. הדרך לשינוי מתחילה באמונה אמיתית שהדבר אפשרי ! ואז עשיה עקבית ורציפה עם התמדה ונחישות ! אני מתפלל שסיפורו של א' יהיה סיפור השראה עבור כל ילד, שלא משנה מה מצבו יבחר בדרך המנצחת. 

הלוואי שכל ילד יבין את המשפט שציירנו על קיר בית הספר:" לא משנה איפה אתם נמצאים, אלא היכן אתם בוחרים להיות ! "

© כל הזכויות שמורות למערכת סימן שאתה רמלאי/לודאי

רוצה להצטרף לכותבי התוכן שלנו? צור קשר

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ