פזיתה – החנות החדשה בנאות שמיר שחייבים להכיר

זה לא סוד שיוקר המחיה הפך להיות אחד הקשיים המרכזיים עבור משפחות עם ילדים. עם הזמן נהיה כמעט בלתי אפשרי לערוך קניות שונות לכל המשפחה מבלי שהנושא יהיה כרוך בהוצאה משמעותית מהתקציב החודשי. למזלנו, ועבור תושבי רמלה והסביבה, ישנה חנות אחת בנאות שמיר ששמה לעצמה כמטרה לספק את כל מה שצריך, במקום אחד ובמחירים שפויים לכל כיס. הכירו את פזיתה – החנות שכל אחד ברמלה והסביבה, צריך להכיר, בין אם מדובר בבגדי תינוקות , ילדים, נשים ונוער, צעצועים, ביגוד לציבור הדתי ולכלל המגזרים ואפילו שירותי דואר. כן, כל מה שצריך למשפחה – במקום אחד!!!

אז מה מיוחד בחנות פזיתה ומה הופך אותה לאחת החנויות השוות בעיר? כמובן שהיתרון של פזיתה לא נגמר אך ורק בביגוד והנעלה. בחנות תמצאו בין היתר גם צעצועים, בלוני הליום, מותגי כדורגל של קבוצות שונות, ומרכז חלוקת דואר שמשמש את תושבי השכונה השונים. בנוסף, מספקת החנות גם שירות הדפסת חולצות לבתי הספר בעיר והכל בחיוך ומלא אהבה.

מחירים שפויים – לכל המשפחה

בנוסף לעובדה שמדובר בחנות שמאגדת בתוכה את כל מה שצריך במקום אחד, אולי היתרון המשמעותי ביותר של חנות הבגדים פזיתה, הוא המחירים השפויים לכל כיס. פזית יפרח, מנהלת החנות, מספרת שמדובר עבורה בעיקרון חשוב על מנת להנגיש את החנות לכלל קהל הלקוחות. “אני עושה מאמץ כדי למכור במחירים שפויים לכל כיס”. ובנוסף תינתן הנחה של 5% למשלמים בכרטיסי אשראי במועדונים שונים (מגזר חרדי , התאחדות הסטודנטים , עובדי מדינה ועוד) ובין אם מדובר במבצעים שווים או במחירי החנות – את העיקרון המוביל הזה ניתן להרגיש בכל פינה ופינה בחנות. כל מי שנכנס לפזיתה, יוכל להתרשם מטווח המחירים השפוי לצד היצע עצום לכל אחד ואחת.

חנות משפחתית – בשכונת נאות שמיר

לא ניתן להתעלם מהעובדה שפזיתה, הינה חנות חדשה שממוקמת בלב ליבה של אחת השכונות החדשות בעיר – שכונת נאות שמיר. ולא בכדי, החליטה פזית להקים את החנות שלה דווקא כאן – “התאהבתי בשכונה כשלא היה פה כמעט כלום” היא מספרת, “ואז עלה הרעיון לפתוח חנות משפחתית לכל המשפחה, שתשרת את כל האוכלוסייה. חנות במחירים טובים, שהכל יהיה להם מתחת לבית”.

פזית מספרת לנו, שעיקרון המשפחתיות מוביל בחנות לא רק בהיצע ובמחירים אותה מציעה החנות, אלא גם בעובדה שכל המשפחה, פלוס חברה קרובה, עובדים בחנות. ובנוסף לכל, הם מציעים כאן שירות אדיב, אישי וכמובן – עם חיוך.

על שכונת נאות שמיר

נאות שמיר, השכונה החדשה ברמלה, הינה שכונה שנבנתה מתוך המחשבה לבנות שכונת רמלאית בה יש הכל מהכל, והתושבים שבה, אינם צריכים לצאת מהשכונה על מנת לקבל את מה שהם צריכים. בין אם מדובר בחנויות אופנה, מכוני כושר, סופרמרקטים, בתי ספר, בתי כנסת ועוד. השכונה נמצאת בעיצומו של תהליך הבנייה, ועתידים להיפתח בה עוד עשרות בתי עסק שונים שישרתו את התושבים ויפעלו לצד החנות פזיתה. אם אתם מגיעים לאזור ומחפשים את החנות, הכתובת הינה משה לוי 31, והחנות פועלת מהשעה תשע בבוקר עד השעה שמונה בערב. מוזמנים לבוא להתרשם!

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ