מה כל כך מיוחד בשכונת נאות שמיר רמלה?

בלב הארץ מתגבשת בשקט פנינת נדל"ן מתפתחת, שמושכת אליה תושבים כולל ידוענים מרחבי אזור הארץ. שכונת נאות שמיר בעיר רמלה, שכונה חדשה בצד המערבי של העיר שהופכת במהירות לאזור נחשק באזור השפלה והמרכז.

נאות שמיר רמלה – חזון שהתגשם:

שכונת נאות שמיר, היא עדות לתכנון קפדני ומחויבות להעניק לתושבים את כל השירותים בשכונה אחת. בניגוד לשכונות רבות בכל העיר והאזור כולו, בנאות שמיר התושבים לא צריכים לצאת החוצה לצרכים בסיסיים. שכונה חדשנית זו נועדה להציע את כל מה שהתושבים צריכים בתחומיה, ממוסדות חינוך ועד סופרמרקטים ומכוני כושר במרחק הליכה של כמה דקות. בשונה מהנורמה, נאות שמיר מבדילה את עצמה משכונות שנבנו בחופזה וחסרות ראיית הנולד לרווחת התושבים. בעידן שבו נוחות היא מותרות, נאות שמיר מתגלה כמגדלור של תכנון עירוני מתחשב, המגלם גישה הוליסטית לחיים בקהילה.

שירותים בשפע:

נאות שמיר מתהדרת במיני פארקים ופארקים המעוצבים בקפידה כוללים משחקים ומתקנים לילדים ובפארק מפואר אידיאלי לאירוח אירועים ומופעי חוצות במהלך הקיץ. השכונה חוצה שבילי אופניים מחוברים היטב, המקדמים גם כושר וגם נגישות. מערך השירותים הנוכחי שלושה סופרים, מספרות,  חנויות אופנה, מאפיות, חדרי כושר, גלידריות, קיוסקים ועוד. המחויבות של נאות שמיר להציע מגוון שאין שני לו בתחומיה הופכת אותה לבולטת בקרב שכונות חדשות.

שירותי אזרחים מקיפים:

מעבר לחנויות נוחות בלבד, נאות שמיר מספקת מגוון רחב של שירותים לאזרח, המאגדת את כל המתקנים החיוניים במיקום מרכזי אחד. מבתי ספר (המכסים את רמות היסודי, חטיבת הביניים והתיכונים) ועד מעונות יום לפעוטות, בתי כנסת והצעות פוטנציאליות אחרות, נאות שמיר שואפת להיות קהילה עצמאית המספקת את צרכיו של כל תושב.

אסטרטגיה מיקום ראשי:

אחד היתרונות המרכזיים של השכונה טמון במיקומה האסטרטגי. מקושרים לכביש 431, כביש 200 החדש וכביש 6, נהנים תושבי נאות שמיר מדרכים מעולות, המאפשרת להם להגיע לכל נקודה באזור המרכז תוך 20 דקות נסיעה (לא כולל עיכובים בתנועה). מיצוב אסטרטגי זה משפר את כוח המשיכה של השכונה, ותורם לפופולריות שלה בקרב תושבים מהאזורים הסמוכים.

תושבים איכותיים בשכונה איכותית:

הפיתוי של נאות שמיר משתרע הרבה מעבר לנוחות ולמיקומה. השכונה מושכת אליה תושבים מהסביבה, לרבות ראשון לציון, לבאר יעקב רחובות ונס ציונה. בין אם אתם מחפשים דירות להשכרה או למכירה, נאות שמיר מציעה הזדמנות ייחודית למגורים בשכונה המשלבת בין הקהילה יש מבחר נכסים 3 חדרים להשכרה, 5 חדרים למכירה ופנטהאוז ומיני פנטהאוז למכירה.

נוף קמעונאי מגוון:

בשכונת נאות שמיר יש כבר היום מגוון מגוון של חנויות העונות על צרכים מגוונים, לרבות:

דודי פיט – פילאטיס מכשירים

פזיתה – חנות אופנה וקבלת דואר

מיי בייקרי – מאפייה וטאבון עם מבחר מאפים

שופרסל דיל

סופר ברקת

פרופיט – חדר כושר ענק ומרווח כולל חוגים

סיטי מרקט 24/6

קנדי מרקט – חנות של ממתקים מיוחדים

חנות פירות וירקות

סופר פארם

בי פארם

קליית יבגי – פיצוחים ותבלינים

מאפיות

בית קפה

פלאפל ושניצל

חנות גלידות וארטיקים במחירי סיטונאות

טמבוריה

קיוסק טוטו לוטו – לב המזל

סטודיו קפוארה

רון לתינוק

חנות צעצועים

דלי קרים

מכונים של טיפוח האישה

קופת חולים כללית

קופת חולים מאוחדת

קופת חולים מכבי

פיצה סטורי

פיצה האט

ועוד הרבה מקומות המיועדים להיפתח בחצי שנה הקרובה

שבילי אופניים ומרכז חנויות ענק שלא נופל ממתחם של ביג

מצוינות חינוכית:

נאות שמיר לא רק נותנת מענה לצרכים המיידיים של התושבים אלא גם שמה דגש חזק על חינוך. השכונה מארחת מגוון מוסדות חינוך, כולל בתי ספר המכסים את רמות היסודי, חטיבת הביניים והתיכונים. מחויבות זו למצוינות חינוכית מבטיחה שלמשפחות בתוך הקהילה תהיה גישה ללימודים איכותיים, ויוצרת סביבה מטפחת לילדים לשגשוג אקדמית.

מתקני קהילה ותרבות:

מעבר לתשתית הפיזית שלה, נאות שמיר מטפחת רוח קהילתית תוססת. בתי הכנסת שכבר קיימים בשכונה מספקים לתושבים מקומות לצמיחה רוחנית ולמפגשים קהילתיים. המתכננים חוזים במרחבי תרבות וקהילה נוספים, המחזקים את מחויבות השכונה לטפח קשרים חברתיים ותחושת שייכות. בעתיד מתוכננים להיבנות שלושה בתי כנסת גדולים ברחבי השכונה.

יוזמות ירוקות וקיימות:

בנאות שמיר תמצאו שטחים ירוקים שניתן לפרוס סדין ולשבת עם הילדים בגני השעשועים ברוגע, עם פארקים המתאימים לקבוצות גיל שונות, השכונה מקדמת אורח חיים פעיל וחיבור לטבע. השילוב של שיטות ידידותיות לסביבה ויוזמות ירוקות מבטיח כי נאות שמיר היא לא רק מרחב מחיה נוח אלא גם מודע לסביבה, התורם לרווחתם הכללית של תושביו וכדור הארץ.

שטחים ירוקים להנאת המשפחה

תוכניות פיתוח עתידיות:

בעוד נאות שמיר ממשיכה להתפתח, יוצאות לדרך תוכניות שאפתניות לפיתוח עתידי. השכונה צפויה להיות עדה להתרחבות משמעותית בנוף המסחרי שלה, עם מגוון רחב של חנויות ושירותים המתוכננים להיפתח. הרחבה אסטרטגית זו שמה לה למטרה להגביר עוד יותר את היצע הנוחות ואורח החיים לתושבים, ולבסס את מעמדה של נאות שמיר כקהילה עצמאית.

גיוון תרבותי והכלה:

במחויבותה להכלה, נאות שמיר חוגגת את הגיוון התרבותי. מגוון החנויות שכבר קיימות משקף שטיח עשיר של תרבויות וטעמים, הנותן מענה לרקע המגוון של התושבים. האווירה המכילה של השכונה מעודדת תחושת אחדות בין תושביה, מטפחת סביבת מגורים הרמונית חובקת שונות.

הזדמנויות נדל"ן:

השקעה בנאות שמיר מהווה לא רק הזדמנות להיות חלק מקהילה פורחת אלא גם הזדמנות לצמיחת נדל"ן. ככל שהשכונה צוברת פופולאריות ושירותים נוספים מוצגים, סביר להניח שערך הנכסים יעלה. זה הופך את נאות שמיר לפוטנציאל אטרקטיבי עבור אלו השוקלים השקעות נדל"ן בקהילה משגשגת וממוקמת אסטרטגית. מבחר נכסים למכירה/השכרה בסוכנות הנדל"ן המובילה בשכונה נכס 4 יו.

נכס 4 יו סוכנות הנדל"ן המובילה בשכונת נאות שמיר העיר רמלה והסביבה

אורח חיים פעיל ובילוי:

בשילוב שבילי אופניים וחדרי כושר, נאות שמיר נותנת עדיפות לאורח חיים פעיל ובריא. לתושבים יש הזדמנויות רבות לעסוק בפעילויות פנאי, קידום רווחה גופנית ואינטראקציה קהילתית. התמקדות זו בבריאות וכושר מוסיפה רובד נוסף של משיכה לשכונה, ומושכת אליה פרטים ומשפחות המעדיפים אורח חיים מאוזן ופעיל.

במהותה, נאות שמיר רמלה עומדת כמודל לתכנון עירוני עתידי מעולה, ומציעה חווית מגורים מהנה בכל חלק של השכונה. גישתה המתחשבת לפיתוח קהילתי, קיימות, חינוך והכלה מציבה את נאות שמיר כדוגמה נוצצת לקהילה מודרנית ומשגשגת בלב הארץ. בין אם מחפשים מקום לגור בו, להשקיע או פשוט לחוות אורח חיים קהילתי תוסס, נאות שמיר רמלה קורצת בזרועות פתוחות.

© כל הזכויות שמורות לסימן שאתה רמלאי/לודאי משנת 2012

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ