למה כדאי לפתוח עסק ברמלה – דווקא עכשיו

אז אתם חושבים שהגיע הזמן שלכם לפתוח עסק חדש והמלאכה – מרובה. יש מאות פרטים ונושאים שתצטרכו לדאוג להם, אבל בראש בראשונה – המיקום. למיקום של עסק חדש יש לא מעט משמעות, והוא יכול להיות זה שיכריע בין הצלחה לכישלון. ובכן, אנחנו פה כדי להגיד לכם בצורה חד משמעית – אפשר להפסיק לחפש. כי אם אתם רוצים לפתוח עסק במיקום משתלם שיבנה לכם קהל לקוחות נאמן – רמלה היא המקום עבורכם.

עסק חדש ברמלה

אז למה דוווקא כדאי לכם לפתוח עסק חדש ברמלה ולמה מדובר באחד המיקומים החמים ביותר בשנים האחרונות? הנה ארבע סיבות מרכזיות למה לפתוח עסק חדש ברמלה, דווקא עכשיו –

  1. העיר נמצאת בהתפתחות עצומה – תשכחו מכל מה שאי פעם שמעתם או ידעתם על העיר רמלה. העיר נמצאת בעיצומו של תהליך התפתחות שבו היא גדלה וצומחת בקצב מסחרר. בין אם מדובר בשכונות חדשות שקמות בעיר, או בפתיחה של מרכזי קניות חדשים כדוגמת קניון עזריאלי או המרכז המסחרי החדש. רמלה צומחת – ואתם בהחלט רוצים לקחת חלק בהליך הצמיחה המדובר ביותר באיזור השפלה.

  2. שכונות חדשות מהניילונים – טוב, לא בדיוק מהניילונים. אבל כמו שכבר אמרנו, העיר נמצאת בעיצומה של תנופה עם שכונות חדשות שמביאות אליהן משפחות ממגוון רחב של ערים  – החל מראשון לציון, ועד לרחובות ודרומה. והשכונות החדשות האלו – זקוקות לבעלי עסקים חדשים. תארו לכם מצב שבו העסק שלכם הוא הראשון לפתוח בשכונה – ללא תחרות. ובין אם מדובר בהמבורגריה חדשה או חנות לתיקון טלפונים ניידים – השכונות החדשות מעניקות לכם בלעדיות שלא תמצאו במקומות אחרים.

  3. לקוחות נאמנים – אם יש משהו אחד שרמלאים אוהבים  – זה בעלי עסקים שאפשר לסמוך עליהם. והם נוטים לתגמל בעלי עסקים שכאלה, בנאמנות שמתבטאת בקנייה חוזרת וחוזרת. אל תתפלאו אם פתאום תמצאו את עצמיכם מוכרים ברחבי השכונה, ושמבלי ששמתם לב  – רכשתם לעצמיכם קהל לקוחות נאמן. כי בסופו של יום, לא תמצאו לקוחות נאמנים יותר מתושבי העיר רמלה.
  • נגישות – אם אתם לא מתגוררים ברמלה, תגלו שהכבישים החדשים שנסללו מספקים לכם גישה מהירה ובטוחה לעיר. החל מכביש 431 ודרך כביש 200 (שדרות אריאל שרון) המחברים אתכם ישירות לשכונות החדשות של העיר – תהיו בטוחים שמעולם לא היה פשוט יותר להגיע לרמלה.

לסיכום, אפשר להגיד בפה מלא – רמלה עוברת מהפכה של ממש, וחבל שלא תהיו שם כדי לקחת בה חלק.

© כל הזכויות שמורות למערכת סימן שאתה רמלאי/לודאי

רוצה להצטרף לכותבי התוכן שלנו? צור קשר

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ