עיריית לוד נערכת לחזרה מדורגת ללימודים:

בהמשך להחלטת הממשלה, עיריית לוד מודיעה על חידוש פעילות מערכת החינוך בעיר.
ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "בריאותם של התלמידים וצוותי ההוראה בראש סדרי העדיפויות. מערכת החינוך בלוד נערכת באופן מיטבי, תוך עמידה בכל התנאים התברואתיים שנקבעו על ידי משרד הבריאות והנחיות משרד החינוך ותוך מתן מענה פדגוגי ובריאותי הולם בסביבה בטוחה. הלמידה תעשה באופן מדורג ולפי ההנחיות במטרה לשמור על בריאות התלמידים והצוות. ברכותיי לצוותים החינוכיים ולתלמידים ואיחולי הצלחה עם החזרה לספסל הלימודים, בשמי ובשם ממלא מקומי יוסי הרוש – מחזיק תיק החינוך, ו שלום עזרן – מנהל אגף החינוך".
גני ילדים
ע"פ החלטת הממשלה הגנים הרגילים לא יפתחו ביום ראשון הקרוב אלא רק בשבוע לאחר מכן ב- 10/5.

חינוך יסודי ממלכתי וממלכתי דתי:

תלמידי כיתות א'-ג' יחזרו ללמידה בבתי הספר בין הימים ראשון עד חמישי, למשך 5 שעות (עד השעה 12:45). התלמידים ילמדו בקבוצות של עד 15 ילדים. התלמידים יכנסו באופן מסודר והדרגתי, עם הצהרת הורים לגבי בריאותם וחום יימדד לכל תלמיד ואיש צוות בכניסה לביה"ס. הורים לא יורשו להיכנס כלל.
התלמידים יצאו להפסקות לפי הקבוצות בהם הם לומדים ובאופן הדרגתי במהלך היום (כלומר לא כל תלמידי ביה"ס יצאו יחד). בשלב זה אין צהרוניות ואנו ממתינים להנחיות משרד החינוך בכל הקשור להמשך תכנית ניצנים.
תלמידי ד'-ו' ימשיכו בלמידה המקוונת. כל המורים כולם יחזרו לביה"ס – חלקם יסייע בלמידה הפרונטלית והיתר ילמדו באופן מקוון. לבתי הספר חזרו אנשי המנהלה וצוות הניקיון ביה"ס מוכנים לחזרה ללימודים.

חינוך על יסודי ממלכתי וממלכתי דתי:

צוות המנהלה יחזור לביה"ס על מנת להכין את בית הספר ולהיערך לקראת הבגרויות. תלמידי החינוך העל יסודי ימשיכו בלמידה מקוונת למעט תלמידי יא'-יב' אשר יוזמנו באופן מסודר לפי הצרכים ובקבוצות למידה של עד 15 ילדים לצורך "מרתונים" וחזרה מרוכזת לקראת הבגרויות. גם כאן צוותי המנהלה והניקיון והאבטחה חזרו לעבודה וייתנו מענה מלא לכל הצרכים.

חינוך מיוחד:

החינוך המיוחד כבר החל בחזרה לשגרת למידה וימשיך בפעילותו.
הגנים בחינוך המיוחד יפעלו במתכונת של עד 3 ילדים בקבוצה, פעמיים או שלוש בשבוע למשך שלוש שעות.
התלמידים בבתי הספר ימשיכו בלימודים, כולל כיתות ד'-ו'. מוקדי הלמידה בחינוך המיוחד יבוטלו ותלמידי ד'-ו' שלמדו במוקדי הלמידה יחזרו לבתי הספר שלהם, שם יקבלו מענה עפ"י צורכיהם, בליווי הסייעות שישובו לעבודה.
בחטיבות ובתיכונים של החינוך המיוחד תימשך הלמידה בקבוצות של עד 8 תלמידים.
המת"י- מרכז תמיכה ישובי במסגרת החינוך המיוחד ממשיך לעבוד באופן מלא.

השירות הפסיכולוגי החינוכי – ממשיך בפעילותו ומספק מענה מקצועי באמצעות עשרות פסיכולוגים ופסיכולוגיות. השירות ניתן לפונים באמצעות המוקד או באמצעות אתר העירייה, ובאמצעות היועצות וצוותי החינוך בבתי הספר.
השירות הפסיכולוגי אף כתב דף הנחיות והמלצות להורים לקראת החזרה ללימודים.

הנחיות לתלמידים החוזרים ללימודים ביום ראשון:

⬅️ ימי הלימוד א'-ה' בין השעות 8:00-12:45.
⬅️ באחריות ההורים למלא הצהרת בריאות יומית על כל תלמיד (אופן המילוי בהתאם לנוהל בית הספר). יש למלא את ההצהרה עד 8:00 בבוקר ולמסור אותה לצוות שיקבל את התלמיד/ה. ללא הצהרת בריאות לא יוכל התלמיד להשתתף ביום הלימודים.
⬅️ הגעה ואיסוף באחריות ההורים. לא יתקיימו הסעות תלמידים.
⬅️ משמרות הבטיחות לא יופעלו.
⬅️ כניסת הורים לא תתאפשר לשטח בית הספר בכל שעות הפעילות.
⬅️ הצהרונים לא יופעלו בשלב זה וגם הפעלת חוגים אינה מאושרת בשלב זה.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ