ברמלה משקיעים יותר בתשתיות התחבורה מתחברים לרמלה עם מחלפון קלאוזנר החדש

בקרוב תחלנה העבודות לבנייתו של מחלפון קלאוזנר רמלה, המחבר בין קריית האומנים למרכז העיר, באמצעות הפרדה תת קרקעית בין כביש 40 לרחוב קלאוזנר.  ראש העיר מיכאל וידל: לפרויקט יתרונות רבים, שיניבו שדרוג משמעותי בתשתיות הבטיחות ובאיכות חיי תושבי קריית האומנים בפרט והעיר בכלל

תתחדשו. בקרוב תחלנה העבודות לבנייתו של מחלפון קלאוזנר רמלה, המחבר בין קריית האומנים למרכז העיר,  באמצעות הפרדה תת קרקעית בין כביש 40 לרחוב קלאוזנר. 

עבודות בניית המחלף הן חלק בלתי נפרד ממהפכת תשתיות התחבורה שעוברת רמלה בימים אלה, במסגרתן מושקעים בעיר למעלה ממליארד שקלים בשורה ארוכה של פרויקטים המשדרגים את מערך ותשתיות התחבורה ברמלה.

ראש העיר מיכאל וידל, ברך על הקדמת ביצוע העבודות והדגיש, כי לפרויקט מחלפון קלאוזנר יתרונות רבים, שיניבו שדרוג משמעותי באיכות חיי תושבי קריית האומנים בפרט והעיר בכלל. וידל: המחלף שייבנה ע"י חב' נתיבי ישראל, יעניק לתושבי קריית האומנים ולכלל תושבי העיר חיבור ישיר למרכז העיר, ישדרג את תשתיות הבטיחות לנהגים והולכי הרגל ויבטל את הצורך לחצייה מסוכנת של כביש 40. ביצוע המחלף יצמצם באופן משמעותי את מצוקת הפקקים בכניסה והיציאה הצפונית של קריית האומנים ויניב הנגשה טובה וזמינה יותר לתחבורה ציבורית. כמו כן במקום ייסלל מסלול אופניים וייבנה שביל להולכי רגל. אני מאמין, כי פרויקט חשוב זה ישדרג את איכות חיי תושבי העיר. אני מודה לשר התחבורה לשעבר ידידי שר החוץ ישראל כץ וצוותו למנכ"ל חב' נתיבי ישראל ניסים פרץ ולכל השותפים ומאחל לכולנו הצלחה רבה במימוש התכנית".

ניסים פרץ, מנכ"ל נתיבי ישראל: "כמי שעומד בראש חברת נתיבי ישראל, אני רואה זכות גדולה להוביל את מיזם התשתית החשוב- 'מחלף קלאוזנר'. מדובר בפרויקט שיהווה מהפכה של ממש עבור מאות אלפי משתמשי דרך- בראשם תושבי רמלה, הישובים הסובבים, באי הערים ומשרתי בסיס 'מחנה רחבעם' שעתיד להתרחב משמעותית. מדובר באתגר הנדסי, בשל העובדה, כי לכל אורך תקופת בנייתו נשמור על המשך תנועה מלאה של הרכבים והתחבורה הציבורית בצומת, זאת תוך כריית מנהרה ובניית גשרים. תקופת הביצוע תדרוש מצד התושבים אורך- רוח וסבלנות, כדי לאפשר את מהפכת התחבורה ממנה ייהנו בסופו של הקמת המחלף".

יצוין, כי השלב הראשון בפרויקט יחל בקרוב ויימשך כ- 6 חודשים. במהלכו יבוצעו עבודות ברחוב אהוד מנור ובסמוך למחלף קלאוזנר החדש. בתקופת העבודות תתאפשר כסדרה, הנסיעה ברחוב אהוד מנור ובכביש 40 . יש לעקוב אחר הוראות שלטי ההכוונה וההנחיות שיפורסמו באתר העירוני. ramla.muni.il.

מנכ"ל העירייה רונן עזריה הוסיף: "בניית מחלפון קלאוזנר מתבצעת למען תושבי העיר. אנא קבלו את ביצוע העבודות בסבלנות, הבנה ובברכה".

לחוברת הסבר לתושבים <<< לחצו כאן >>> 

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ