צבעוני בעיניים – יום כיף בשוק רמלה לוד

מאת: עמית ביבר

בכל יום רביעי, בכל שבוע, כבר 40 שנה. השוק הצבעוני של רמלה מציע מגוון מזון, תבלינים, ירקות טריים, פירות עסיסיים, ביגוד, הנעלה וכל העולה ברוחכם. המחירים נמוכים ונוחים, האווירה שמחה והצבעוניות חוגגת. בשוק תוכלו להזמין סיורים קולינריים ואם באתם לכייף, אז יש גם מגוון אתרי ביקור בסביבה. קבלו 5 המלצות על השוק הכי ססגוני שיש.

השוק נודד ופעיל מדי יום עד שעות הצהריים. הוא מגיע לרמלה בכל יום רביעי. 

אז הנה כמה המלצות לביקור בשוק עם אווירה תוססת. ויש גם בונוס – אתרי ביקור בסביבה.

https://lh3.googleusercontent.com/HjXw3TkUfe107vkfHCXek9MCR_vogW9QGn9Jw5__eF37YipXt4N8w-qq6eG4bdpR1-L30BUlsMzB_r-bXLG9aK_3nJep4Gtp9CvLnI6ellnzRCejKbZ3Wdvm0BeVY9jf8PlmixLi

המלצה 1: חנויות מזון 

אין כמו חומרי גלם טריים ואיכותיים לבישול ארוחה טעימה ומזינה. בשוק תוכלו למצוא מגוון דוכני מזון, חמוצים, תבלינים מצויינים, ירקות ופירות טריים ויפים, מאפיות עם לחמים שמריחים מקילומטרים, פיצוחים, קישוטים לעוגות ועוד.

https://lh4.googleusercontent.com/lsJaUpNsSUC6ufQryfgySO7H8Lkr1fI5kyp9uitz9IvudmAeOTbZicUEP0Cp-P6-BU1OGoUlkiA46JoVSLpR2rvLU-quMekrD3r8XemOZBMAfFGUBiYksuXqIe-rkEDFON6j_ptK

המלצה 2: מסעדות בשוק

אל תדאגו, לא תצאו מכאן רעבים. הרי כל העניין ביום כיף זה האוכל, לא? 

בשוק תוכלו לטייל בין מספר מסעדות ולבחור מה בא לכם לאכול, לשתות או לנשנש. בין המסעדות תוכלו למצוא אוכל הודי אותנטי, סנדוויץ' טוניסאי מצויין, בורקסים פריכים וטעימים, שווארמה, פלאפל, אוכל ביתי, דוכני מיצים ושייקים ועוד. בקיצר, תבואו רעבים.

המלצה 3: ביגוד, הנעלה ומה שביניהם

בואו לעשות שוק ולקנות במחירי רצפה, אם אתם כבר כאן, אל תפספסו את המבצעים השווים של השוק. ג'ינסים, חולצות, גרביים, שמלות, נעליים, תיקים, משקפיים, אקססוריז לפלאפון וארנקים. 

https://lh3.googleusercontent.com/ucPCDp3jn2UaLlAyNZnTsfKgXxZJAyQuZQSxF5_mv9Iy-kM0_HN1u_1Xp88TZ7xDJ7g71ZTPNdWtQo0qCcp9UdlN9O9Hxi2nz-JmrtuDmCOCzAMkSLP-_aM6zZ_eyHWzOCD7RaIC

המלצה 4: הכל לבית

בשוק תוכלו ליהנות ממגוון של מוצרים לבית. החל מכלים למטבח וכלי בישול, דרך מוצרי אינסטלציה וברזים ועד שטיחים ווילונות. הכל במחירים נוחים, עם מגוון של צבעים וסוגים.

המלצה 5: סיורים קולינריים

צאו לטייל, לחוות ולטעום. שוק רמלה לוד מוציא מדי יום סיורים קולינריים. סיור מתוק, מרענן ושמח, סיור סודות קולינריים בין תבלינים, טעמים וניחוחות, סיור מאכלי עדות ומאפים הכולל היכרות עם המנהגים והטעמים של כל עדה. הסיורים מעניינים, מעשירים, טעימים ולימודיים.

https://lh3.googleusercontent.com/OnOV5NuikDlipc90JBPgNRCSayR_gMFxeTkaIG7u_oSQtPMyEy6snfyuE3xOxr8s7inGzPE3sF-1UzjzTTrhu44AIOZ2aQoR_qaIPa5gXwRVUjA3zg0tPdC1XMC75Y0Z7suMM7Cf

בונוס: מה בסביבה?

בקרבת מקום מגוון אתרים מעניינים ויפים ששווים ביקור. כל רמלאי חייב להכיר, לראות או להיות שם לפחות פעם אחת ואם עוד לא הייתם – הגיע הזמן.

בין האתרים: מוזיאון רמלה – יד לבנים המציג ממצאים עתיקים ונדירים של העיר, המסגד הגדול שהוקדש לקדוש הנוצרי יוחנן המטביל, בית הקברות הבריטי בו קבורים חללי הצבא הבריטי, ביניהם תמצאו גם את הארי פוטר ובריכת הקשתות הנמצאת מתחת לאדמה ופשוט יפייפיה.

שוק רמלה לוד. רחוב ז'בוטינסקי, רמלה

פתוח בכל יום רביעי מהבוקר ועד הצהריים

לבתי העסק באיזור רמלה-לוד, או אם אתם סתם רמלודאים גאים, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו!

בפייסבוק > https://bit.ly/37axJ0f

באינסטגרם > https://bit.ly/37aGIyB וגם להכנס לפורום תושבי רמלה מערב > https://bit.ly/2vVL6o2

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ