פיקס הום הגיעו לשכונת נאות שמיר רמלה

בין אם אתם משפצים או זקוקים בדחיפות לכלי או פריט ספציפי על מנת לתקן תקלה מסוימת בבית – הצורך בטמבוריה קרובה שתוכל לספק את כל הצרכים שלכם, הינו צורך מידי ותמידי. ולמרות שברמלה פועלות לא מעט טמבוריות שכאלו, לא כולן מציעות שירות במחיר נוח ותחרותי. עם זאת, עבור תושבי שכונת נאות שמיר והסביבה, ניתן להגיד שהבשורה הגיעה, עם פתיחתה של טמבוריית פיקס הום, המציעה מגוון רחב של מוצרים ומותגים במחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

מה תמצאו בפיקס הום?

בפיקס הום, בבעלותו של אסף אוליאל, תוכלו למצוא את כל מה שצריך עבור הבית והבניין שלכם – החל מחומרי ניקוי, דרך אינסטלציה וחשמל ועד כלי עבודה, צבע ופרזול. הטמבוריה, נפתחה ממש החודש ומציעה מגוון רחב של מותגים ומוצרים לבית ולבניין.

הטמבוריה מחולקת למחלקות שונות בהן –

  • מחלקת גינון –  בה תוכלו למצוא את כל מה שצריך עבור הגינה של הבית שלכם, לרבות צינורות, גלגלים, טפטפות, מוצרי השקיה, אקדחי גינה, מגרפות, ברזי גן וכדומה. תוכלו למצוא בנוסף מלכודות עברים, זבובים, נמלים, נחשים וכו'.
  • מחלקת פרזול –  הכוללת ידיות, גלגלים, רגלי שולחן, ידיות לארונות, מנעולים (לרבות רב בריח) וצילינדרים. בנוסף, במקום תוכלו גם לשכפל מפתחות.
  • מחלקת אינסטלציה – במחלקת אינסטלציה תוכלו למצוא צינורות ביוב פלסטיק, שרשורים, שרשורי כיור, ברזי כיל, מושבי אסלה ואפילו אסלות בהזמנה מראש.
  • מחלקת אביזרי אמבטיה – המציעה ראשי דוש, בידה, פחי אשפה, מנקי אסלות, וילונות אמבטיה וכדומה.
  • מחלקת צבע – במחלקת הצבע של פיקס הום, תוכלו למצוא את כל הליין של צבעי טמבור, וניתן גם להזמין מראש והמשלוח יגיע תוך שני ימי עסקים. בנוסף תוכלו גם למצוא מגוון אביזרי צביעה שונים כגון רולרים, שפכטלים, מברשות, ניילון צביעה וכו'.
  • מחלקת חשמל – הכוללת שקעים, מכסים, כבלים, לוחות חשמל, מפסקים וכדומה.
  • מחלקת תאורה – בה תוכלו למצוא מגוון רחב של גופי תאורה, פנסי לד, מנורות מכל הסוגים, פרוז'קטורים ועוד.
  • מחלקת כלי עבודה –  הכוללת מברגים, פליירים, פטישים, מפתחות מכלל הסוגים, מסורים, מטר, אקדחי סילקון, כפפות, אלקטרודות, מקדחים ועוד מגוון רחב של כלי עבודה לבית ולבניין.

בנוסף, בפיקס הום תוכלו להזמין חומרי בניין שונים, כגון חול, גבס, טייט, מלט, בלוקים, חצץ ועוד.

פיקס הום – כל מה שצריך לדעת

פיקס הום מביאה עמה לא רק מגוון  רחב של מוצרים ומותגים לעבודות בית ובניין, אלא גם חמש שנות ניסיון לאחר שהטמבוריה עברה מיבנה, לשכונת נאות שמיר ברמלה. בחנות תוכלו להתייעץ, להעלות חששות או דאגות ולקבל את השירות והמוצר המתאים ביותר עבור מה שאתם מחפשים. כפי שכבר הזכרנו, הטמבוריה נפתחה באופן רשמי ממש החודש, וכבר עכשיו מתחילה למשוך אליה לקוחות מכל האזור.

מחירים נוחים ותחרותיים

בין הדברים שמבדילים את פיקס הום משאר הטמבוריות בעיר, הוא לא רק המגוון הרחב של המוצרים ומותגים, או השירות האדיב. אלא גם העובדה שהחנות מציעה את כלל המבחר שלה – במחירים נוחים ואטרקטיביים, שמהווים תחרות אמיתית לא רק פה ברמלה, אלא בכל הארץ. ובניגוד למקומות אחרים שנדמה שרק הולכים ומעלים מחירים, בפיקס הום המחירים נשארים קבועים והוגנים לכל כיס וכיס.

על שכונת נאות שמיר החדשה –

שכונת נאות שמיר, הינה השכונה החדשה שנבנתה ברמלה עם מטרה אחד – לספק לתושבי השכונה את כל מה שצריך במקום אחד. בשכונה תוכלו למצוא חנויות אופנה, סופרמרקטים, חדרי כושר ועתידים להיפתח בה גם מסעדות חדשות, פארקים, בתי ספר ובתי כנסת. תושבי השכונה, כבר לא צריכים לצאת ממנה ולעמוד בפקקים על מנת לקבל את מה שהם צריכים. פיקס הום, היא בין החנויות החדשות שנפתחו בשכונה בדיוק על מנת לספק את הצרכים של תושבי השכונה. כפי שכבר ציינו, בטמבוריית פיקס הום תוכלו למצוא את כל מה שתצטרכו לעבודות בית ובניין, והכל במחירים אטרקטיביים וזולים. הטמבוריה, ממוקמת ברחוב רפאל איתן 32, וכבר מקבלת אליה לקוחות.

לכן, אם נתקעתם ואתם זקוקים לטמבוריה באזור רמלה והסביבה – אנחנו ממליצים לכם להגיע לפיקס הום ולהתרשם בעצמכם לא רק מהידע והניסיון, אלא גם מהמחירים התחרותיים והמגוון הרחב של מוצרים ומותגים לבית ולבניין אשר קיימים בחנות.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ