כבוד לעיר רמלה אבי אבינו מתחיל דרך חדשה

אבי אבינו: וואו קשה לסכם 6 שנים במועדון שהיה הבית שלך (3 שנים כקפטן הקבוצה ו 3 שנים כעוזר מאמן) ראשית אני רוצה להודות לכל האנשים והשחקנים שעבדתי איתם,להודות לבעל הבית של הקבוצה ליאור שחטר על האמון בי ועל השיתוף הפעולה שהיה בינינו לאורך כל הדרך שלי במועדון,אני בטוח שעוד אחזור לעבוד במועדון הזה וגם אם לא הוא יישאר תמיד הבית שלי והמקפצה הראשונה שלי בקריירת האימון וסיום הקריירה שלי כשחקן.
אני רוצה להודות לשני מאמנים מצוינים שהיה לי הזכות לעבוד לצידם בשלוש שנים האחרונות (שנתיים עם זיו אריה ושנה עם ריימונד) אין ספק שהעבודה איתם יחד עם הרצון, המוטיבציה והניסיון שלי כשחקן גרמו לי להגיע די מהר לאן שרציתי (להיות מאמן ראשי בבוגרים) יחד עם זאת השאיפה הגדולה שלי היא לאמן ברמות הגבוהות אבל לשם כך עליי להוכיח את עצמי ולעשות קברת דרך ארוכה.

אני רוצה להודות למכבי עירוני אשדוד על האמון בי ועל הנכונות לבנות משהו חדש טרי ורענן. אני לא יודע מה יהיה מיקום הקבוצה, אך אני בטוח שאשדוד תהיה קבוצה צעירה,רעבה, שתשחק כדורגל איכותי ותיתן הנאה וריגוש לקהל העצום שיש למועדון הזה.
אני רוצה להודות למנהל המקצועי החדש של המועדון ברוך דגו, ללא ספק אישיות נהדרת שעשתה כמה דברים בכדורגל שלנו,אני בטוח ששיתוף הפעולה בינינו יהיה טוב ושננסה לקחת את המועדון הזה למקומות חדשים.

כמובן שיש לי עוד עבודה עם ביתר ת"א בת ים עד סוף העונה ושאהיה מחויב למועדון עד הרגע האחרון,במקביל אתחיל לעבוד ולקדם את הדברים שחשוב לי להביא למועדון החדש בתפקידי החדש.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ