יום המודעות לסכרת באמית רמלה

לכבוד יום המודעות למחלת הסכרת, החליטו באמית טכנולוגי רמלה להרים את הכפפה ולסייע לבית חולים שניידר בתרומה אישית מהתלמידים לחולים.

התלמידים שכבת י' הכינו ארוחת בוקר בריאה ומזינה, אותם מכרו לצוות המורים ולתלמידים. כל הכסף נתרם למחלקת סכרת במרכז הרפואי שניידר.

את הפעילות יזמה דנה גניש רכזת מעורבות חברתית שהיא בעצמה אמא לילדה חולה סוכרת ולכן הרגישה חובה להעלות למודעות את הנושא בפני התלמידים. "התלמידים התגייסו והעלו את האפשרות של תרומה לבית החולים שניידר ויחד עם זאת ארוחת בוקר למורים ולתלמידים. מבחינתי זוהי למידה משמעותית, כאשר התלמידים מבינים את הנושא ומיישמים אותו", היא אומרת.

אור קרחש תלמידת כיתה י' משתפת: "שמחנו מאוד על הפעילות המשותפת למען חולי הסכרת. זה אפשרי לשמור על הגוף שלנו אם רק נדע איך לאכול נכון. אני מקווה שהתרומה תעזור לבית החולים ומחכה לפעילות נוספת בשנה הבאה".

יזהר אפגן, מנהל אמית טכנולוגי רמלה: "מחלת הסכרת פוגעת בכל שכבות הגיל ואנו רואים חשיבות רבה בשמירה על אורח חיים בריא במיוחד בזמן הקורונה. אני גאה בתלמידים שלי שתמיד מחפשים כיצד לתרום לקהילה ושמו לנגד עיניהם את החשיבות לשמור על אורח חיים בריא".

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ