יאיר רביבו – אנו ערוכים לפתיחת גני הילדים בעיר

תושבים יקרים, אנו ערוכים לפתיחת גני הילדים בעיר, אך טרם התקבלה החלטה באשר לשכונות האדומות חב"ד וגני איילון.

בעקבות החלטת קבינט הקורונה לפתוח את המסגרות החינוכיות לגיל הרך – מגיל לידה ועד 6 החל מיום ראשון 18/10/2020, אנו ערוכים כאמור לפתיחת גני הילדים ברחבי העיר, עם זאת במעונות היום תוטל על המפעילים האחריות לברר ולעדכן באשר ליכולתם לפתוח, שכן חלקם הודיעו כי נדרשים להם יום או יומיים נוספים לצורך היערכות לפתיחה.

לצד נתונים על ירידה בשיעור הנדבקים בקורונה בלוד והפיכתה לעיר כתומה, התחלואה בשכונות חב"ד וגני איילון נותרה למרבה הצער גבוהה מאוד והן מוגדרות "שכונות אדומות", זאת לאחר שבוע מאומץ של העירייה, לרבות פתיחת 2 חמ"לים, בשיתוף פיקוד העורף ומשרד הבריאות.

אני מבין שנושא פתיחת שנת הלימודים הוא רגיש, אולם המציאות כרגע בשכונת חב"ד וגני-איילון היא של תחלואה גבוהה, זהו מצב של פיקוח נפש ולכן אני שוקל את פתיחת מוסדות החינוך בשכונות אלה, במטרה לשמור על שלומם ובריאותם של ילדי העיר וצוותי החינוך.
ככל ששכונות חב"ד וגני איילון יוותרו אדומות, המשמעות היא שמעונות היום וגני-הילדים בשכונות אלה, לא ייפתחו ביום ראשון הקרוב. כמו כן, עובדי עירייה ועובדי חינוך לרבות מנהלים, מורים, גננות, סייעות, מלווים בהסעות ואנשי מנהלה הגרים בשכונות אלו, לא יעבדו במוסדות גם בשכונות אחרות.

במוצאי שבת נערוך בע"ה חשיבה מחודשת בהתאם לנתוני התחלואה שיגיעו עד אז, ובשעה 21:30 נפרסם את ההחלטה.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ