ההתעללות בגן הילדים ברמלה – משטרת ישראל סיימה את חקירת החשדות

משטרת ישראל סיימה את חקירת החשדות להתעללות בפעוטות בגן פרטי ברמלה, במסגרתה נעצרו בעלת הגן, בן זוגה ושבע סייעות נוספות כולם תושבי רמלה, חלקם בחשד להתעללות ואלימות כלפי ילדים ופעוטות בגן וחלקם בנוסף בחשד לאי דיווח על העבירות שהתבצעו במקום.

בסוף החודש שעבר התקבלה במשטרת ישראל תלונה מהורה לילד בגן על חשדות להתעללות בפעוטות בגן ילדים לגילאי 3 חודשים עד 3 שנים, שנוהל בגן פרטי בביתה של חשודה בת 40 מרמלה.

עם קבלת הדיווח פתחה משטרת ישראל בחקירה רגישה, אינטנסיבית ומורכבת, במהלכה נאספו ראיות כנגד החשודים שביססו את החשדות. במהלך החקירה תפסו חוקרי תחנת המשטרה ברמלה את מכשיר ההקלטה של מצלמות האבטחה בגן, שתיעדו את הנעשה בגן בשעות הפעילות במשך כחודש וחצי, ואת התנהלות החשודים מול הפעוטות.

צוות החקירה שמנה כ-20 חוקרים, שקד ימים רבים על מלאכת הצפייה בסרטוני האבטחה שתיעדו שמונת המצלמות הפזורות ברחבי הגן, מהם עלה כי החשודים נהגו באלימות כלפי הפעוטות, כל אחד על פי חלקו. האלימות והאירועים שתועדו כללו בין היתר סטירות, דחיפות, זריקת חפצים לעבר הפעוטות כמו מגבונים וצעצועים, בעיטות, כיסוי פניהם של הפעוטות בבדים וחיתולים, משיכת הפעוטות, הטחות למזרן, האכלת הפעוטות בחטיפים שפוזרו על הרצפה, טלטול תינוקות בזמן האכלתם, הושבה בכוח, קשירתם בבד לכיסא וניעור הפעוטות. הסרטונים הוטחו בחשודים במהלך החקירה ואף נערכו עימותים בין חלק מהמעורבים.

במהלך החקירה זומנו לחקירה בתחנת המשטרה גננת וסייעת נוספות שעבדו בגן, ומחקירתן עלה חשד כי היו עדות למקרי האלימות בגן אך לא דיווחו על כך והן שוחררו בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

מעצרם של בעלת הגן (40) ובן זוגה (42) והסייעות החשודות (37,47,38,50,40,29,48,25), הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ, ועם סיום החקירה הגישה היום הפרקליטות הצהרת תובע לפיה יוגש כתב אישום כנגד שבעה מהחשודים.

מעצרו של החשוד וחמש מהסייעות הוארך היום על ידי בית המשפט בחמישה ימים נוספים, בעלת הגן החשודה שוחררה למעצר בית בן 5 ימים ושתי סייעות חשודות שוחררו למעצר בית בן 7 ימים בתנאים מגבילים.

במעמד הדיון בעניינה של בעלת הגן החשודה, הודיעה המשטרה כי בכוונתה להגיש ערר לבית המשפט המחוזי על ההחלטה לשחררה למעצר בית.

מצ"ב סינק של פקד יניב עמרם, קצין החקירות של תחנת רמלה, קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ