אמית טכנולוגי רמלה מוסקים זיתים ומתכוננים לחנוכה

הנהגת התלמידים הנבחרת באמית טכנולוגי רמלה התכנסה השבוע עם מנהל בית הספר יזהר אפגן לשיחה אישית בנושא קידום בית הספר והובלתו קדימה.
לאחר השיחה התקיימה פעילות של מסיק זיתים מעצי הזית הרבים שפרוסים ברחבי בית הספר, יחד עם המורה כפיר דוד. הפעילות כללה הסבר אודות הטיפול בעץ הזית, מסיק הזיתים וכתישתם עד להפקת שמן.
את השמן יעניקו הנהגת תלמידים לאנשי הרפואה העומדים בחזית מול הקורונה ויזכו להדליק בה את החנוכיות שלהם.
המורה כפיר דוד מוביל תורת חיים באמית טכנולוגי רמלה: "ראינו שכדי להיות שמן זית מובחר, צריך ענווה, לתת יד וכתף לעזרה ולדעת שיש כאן משהו גדול שמתחיל מזית קטן כדי להאיר את העולם".
עדן בן זקן- תלמיד כיתה יב': "שמחתי להיבחר להנהגת תלמידים ואני נרגש לקראת התפקיד. יש לנו הרבה עבודה. הפעילות היתה מגבשת ויצאנו עם תוצר הביתה ואיתו נשמח אחרים".
יזהר אפגן, מנהל בית החינוך: " כמו עץ הזית שהיה במרכז העשייה היום, כך הם התלמידים. יש כאלו שיכו אותם בעודם על עץ, יש כאלה שיעברו אחד אחד עד שיאספו את כולם, יש כאלו שיכינו מקום נוח, ורק אז בנחת ובסביבה נוחה יקטפו – כל אחד בדרכו. המשותף לכולם הוא שכל הצוות החינוכי שלנו עמלים יום יום, משקים, מדשנים, גוזמים את הענפים היבשים, מוסקים את הפירות, ומפיקים מהן תוצאות טובות – שמן, אור, פירות לאכילה וכו'. שנזכה בעז"ה שתלמידנו יהיו כשתילי זיתים סביב לשולחננו – האישי והבית ספרי".

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל העסקים באזור רמלה לוד

כל העסקים באזור רמלה לוד

נמצאים באינדקס שלנו

מה עם העסק שלך?

מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטסאפ